Piosenki

sobota, 1 sierpnia 2015

Pewne informacje o blogu (I innych duperelach. XD) i śmieszny dialog.

Ten blog jest poświęcony Yaoi (Stosunek faceta z facetem. XD). Głównym bohaterem jest Sasuke i inni Uchihowie. Sasuke jest Uke w każdym związku z każdym Uchihą (Np. Itachi, Madara itd). Ja będę ten blog prowadzić sama, ale jeśli ktoś chce to może prowadzić ten blog ze mną. Można mnie znaleźć np.Youtube jako Natalia Katon. Możecie zamówienia robić (Tylko z kimś z Uchiha i Sasuke. W skrócie opowiedzcie co ma być). Postaram się dodawać posty regularnie, czyli w każdym miesiącu nie parzysty dzień.Nie liczę tej notki. Następną postaram się dodać 3 Sierpnia (Poniedziałek). Szczerze lubię opowiadania ItaSasu.

Teraz powiem coś co nie jest związane z moim blogiem. Powiem wam jakie lubię blogi, czyje i co nich myśle:
1 miejsce - Sasuke i Itachi Burdel autorstwa W. Blandenoure. Myśle, że to jest najlepszy blog jaki czytałam. Czekam na kontynuację tego bloga, ponieważ to opowiadanie mi się spodobało. Najbardziej mnie ciekawi co ten Madara zaproponował Itachiemu. Fabuła bloga bardzo intersująca. Życzę weny.
2 miejsce - Opowiadania yaoi - shunen ai autorstwa Sasu Itana. Najbardziej mi się podobają opowiadania z ItaSasu. MadaSasu też był ciekawe i mam nadzieję, że zrobisz jeszcze jedno MadaSasu. Opowiadanie o SasuNaru też było niczemu sobie, ale wole i tak ItaSasu.
3 miejsce - ItaSasu, SasuSui i inne (The other half of me) autorstwa Sethariel. Blog bardzo mi się spodobał pomimo, że są lekkie opuźnienia. Mam nadzieję, że autorka skończy to opowiadanie do końca. 
I ostatnie miejsce: 
4 miejsce - Mój świat nosi twoje imię Itachi (ItaSasu) autorstwa Mały Skorpionek. Spodobały mi się te dwa rozdziały z tym paringiem, ale jestem trochę zawiedziona, ponieważ nie napisałaś do końca tego opowiadania. Jestem ciekawa co będzie dalej. Mam nadzieję, że je skończysz. Czekam też na inne twoje opowiadanie - Pan-Niewolnik. Mam nadzieję, że napiszesz to ostatnie, a ItaSasu skończysz do końca. 

<Jeśli chcecie, żebym to usunęła (Mówie to do autorek/ów blogów) to mogę to usunąć. Ale sądze, że wam to pomoże i będziecie mieć więcej czytelników, ale mogę to usunąć jeśli chcecie.> 


Teraz dialog. Postacie dialogu to - Natalia Katon (Lub Nata Uchiha), Naruko Uzu (Moja kleżanka, z którą gadam teraz przez facebooka. Kazała mi siebie wpchnąć do mini dialogów pod postami. Bardzo lubi Naruto, ale postać. Powiedziała mi, że będzie głupkowata i zabawna dlatego będzie trochę śmiechu). Kolejnymi postaciami dialogu są - Sasuke Uchiha, Itachi Uchiha, Madara Uchiha, Izuna Uchiha i Obito Uchiha. Będzie też Naruto. Miłej zabawy przy czytaniu dialogu: 

Miejsce akcji - Siedziba Klanu Uchiha. XD

Nata Uchiha (Przed kamerą) - Witam. Jestem Natalia Katon lub Nata Uchiha. Przedstawiam wam moją koleżankę i doradczynię prawną (XD), a także protokolantkę (Czy jakoś tak) Naruko Uzu. Piszesz to co mówię Naruko.

Naruko śpi na krześle.

Nata <Się wydziera> - NARUKO!!!! POBUDKA!!!!

Naruko spadła z krzesła.

Naruko - Oszalałaś czy co? Przez ciebie złamałam sobie dupę.

Nata - Spoko. A teraz poznajcie naszego Uke, Sasuke Uchihę. (Myśli - I mojego przyszłego męża).

Naruko - A gdzie Naruto?

Nata - Tu nie ma Naruto. Naruko się rozryczała i pobiegła za kulisy. - Dobra nie wnikam co jej jest. A obk Sasuke siedzi jego starszy brat, Itachi, czyli nasz główny Seme. Po drógiej stronie Sasuke siedzi Obito, czyli kumpel Kaszalota i chłopak Rin. Przynajmniej tak myślę, że byli razem. Koło Itachiego siedzi Madara, czyli pan strach-się-bać. Ja się go akurat boję. Obok Obito siedzi młodszy brat Madary, Izuna. Czy tylko ja myśle, że Izuna wygląda jak brat bliźniak Sasuke. Dobra. Przedstawcie się Uchiha. Sasuke ty najpierw:

Sasuke - Jestem Sasuke Uchiha. Nie lubię Naruto. (Z za kulisów dochodzi krzyk Naruko - Dlaczego?! Zabije cię). - Nie lubię też Sakury, Karin i Ino.

Nata - Kiedy się urodziłeś?

Sasu - 23 Lipca.

Nata - Co lubisz jeść i jakie masz Hobby?

Sasu - Lubię pomidory i omusubi, a Hobby to trening.

Nata - A kogo lubisz lub kochasz ze swojego klanu? <Szyderczy uśmiech>

Sasu - A co to za pytanie? !

Nata - Poprostu odpowiedz!!!!

Sasu - Nie!

Nata - Tak!!

Sasu - Nie!!!

Nata - Tak!!!!

Sasu - Nie!!!!!

Nata - Tak!!!!!!

Sasu - Nie!!!!!!!

Nata - Tak!!!!!!!!

Sasu - Nie!!!!!!!!!

Nata - Nie!!!!!!!!!!

Sasu - Mam Cię wreszcie.

Nata rozwala całe pomieszczenie i wszyscy muszą pójść do pokoju obok, czyli do pokoju Sasuke.

Naruko - Gdzie wy kur** jesteście!!!!!!!!!! Wchodzi do pokoju Sasuke. - O tu jesteście. Myślałam, że was porawano.

Itachi - Nata dostała napadu agresji.

Nata - Gdyby nie twój braciszek to bym nie rozwaliła tego pokju.

Naruko - Dobra. Później się pokłócicie. Wyglądacie jak stare małżeństwo.

Nata - Spadaj. Walła Naruko zeszytem. - Dobra teraz ty Itachi.

Ita - Jestem Itachi Uchiha. Urodziłem się 9 Czerwca. Lubię jeść gołąbki i onigiri z wodorostami, a Hobby moim się nie będę chwalił.

Sasu - Mój brat chleje. Chodzi z Akatsuki na wódę, sake, kokainę i różnę tego typu sprawy.

Naruko piję sake.

Nata - A ty z kąd masz to sake.

Naruko - Z twojej lodówki.

Sasu - I się wydało.

Nata - OPS. A tak poza tym. Itachi z kąd wiedziałeś, że się spytam ciebie akurat o te sprawy.

Ita - Czytałem twój zeszyt.

Nata próbuje uderzyć Itachiego, ale Naruko i Sasuke ją powstrzymują.

Naruko - Przestań nachlałaś się tego sake i zachowujesz się jak nie powiem co. Widziałam w twoim salonie 5 butelek po sake.

Nata się uspokoiła kiedy poprosiła Sasuke o to by ją pocałował w czoło.

Sasu - Dlaczego się na to zgodziłem.

Naruko - Inaczej by Ci walła pustą butelką po sake w głowę.

Sasu się wystraszył, a Madara go obioł.

Nata - Jeszcze nie ma MadaSasu. Dobra teraz ty Madara.

Madara - Jestem Madara Uchiha. Urodziłem się 24 Grudnia. Lubię jeść inarizushi, a Hobby się chwalić nie będę. Powiedział poczym też obioł Itachiego zaczoł tulić i jego, i Sasuke.

Nata - Dobra. Itachi co czujesz do kogoś z zebranych tu Uchihów.

Ita - Do Sasuke. Miłość.

Sasu zemdlał i po chwili się obudził.

Naruko - Żyjesz.

Sasu - Nie.

Naruko - Ja też nie.

Nata - Dobra później porozmawiacie o sprawach osobistych. Teraz ty Obito.

Obito - Jestem Obito Uchiha. Urodziłem się 10 Lutego. Reszty nie wyjawię.

Nata - Okej. Izuna.

Izuna - Jestem Izuna Uchiha. Urodziłem się 10 Lutego. Moje Hobby to trening z Madarą.

Nata - Teraz pytanie osobiste do Madary. Kogo kochasz najbardziej z zebranych tu Uchihów?

Mada - Wszystkich.

Nata - Okej.

Nagle Naruko wybiegła z pokoju i wypijała resztę sake z lodówki i z szafek. Ktoś zadzwonił do drzwi.

Naruko - Naruto!!!!. Krzyknęła uradowana i go przytuliła. - Tęskniłam kochanie.

Naruto - Przykro mi, ale jestem z Hinatą.

Naruko - Nande?

Naruto - Nie możemy byc razem. Wybacz. Powiedział po czym odwrócił się na pięcie i poszedł.

Naruko wybuchnęła płaczem. i zaczeła rozwalać całą Siedzibę Uchihów.

Nata - Przykro mi ale musimy kończyć. Naruko nam oszalała

Naruko rozwaliła kamerę, a Nata zadzwoniła po psychiatryka.

Koniec. Mam nadzieję, że się podobało. Jeśli są błędy to pisać w komentarzach.

Kilka zdjęć:

Znalezione obrazy dla zapytania MadaItaSasu
Znalezione obrazy dla zapytania madara and itachi
Znalezione obrazy dla zapytania madasasu
Znalezione obrazy dla zapytania itachi and sasuke yaoi
Znalezione obrazy dla zapytania Naruto and Naruko

SasuNata 2 by NatariaKaton-Uchiha6
SasuNata
Znalezione obrazy dla zapytania NaruHina The Last kiss

Znalezione obrazy dla zapytania naruko uzumaki
To Naruko Uzu


A to Natalia Katon, Nata Uchiha lub Natara Hitano (To ostatnie w Naruto).

Naruko and Nata by NatariaKaton-Uchiha6
Naruko Uzu i Nata Uchiha. Dobre przyjaciółki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz