Piosenki

sobota, 29 sierpnia 2015

Moje smutne życie rodzinne i szkolne.

Nata - To już ostatnia notka w tym miesiącu. Jak już mówiłam będzie smutna. Możecie zrobić ocean łez w pokoju. I jeszcze jedna sprawa. Nieeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!! SZKOŁA!!!!!!!!!!!!!!!!! Niestety już 1 Września. Nie będę mieć dla was zbytnio czasu, ale mam nadzieję, że się wyrobię.

Naruko - Ja nie mogę. Nie mam jeszcze książki do matmy.

Nata - Hehe. Dobra. Zaczynamy. Ryczy.




Szkoła:

Już od pierwszego dnia w szkole nie miałam przyjaciół. Jak tylko się próbowałam z kimś zaprzyjaźnić to ten ktoś mnie odrzucał. Jak mieliśmy coś robić w grupach w klasie lub na wf to moje pomysły i pomoc były nie brane pod uwagę. Po kilku latach poprostu zrezygnowałam z tego by się zaprzyjażnić z klasą. Bo poprostu pmyślałam, że to nie ma sensu, ponieważ i tak się z nimi nie zaprzyjaźnię. Pewnego dnia poznałam pewną dziewczynę - Weronikę (Naruko). Zaprzyjaźniłyśmy się. Mamy wspólne zainteresowania, czyli anime. Tylko, że ona ogląda anime zboczone i mocno krwawe, czyli horrory. Ja wole łagodniejsze anime choć wiem, że Naruto czasami nie jest łagodne. Ale nie ważne. Teraz w gimnazjum mam więcej znajomych, ale niektórzy się ze mnie śmieją i nie ważne co zrobię i tak ze mnie się będą śmiać. Nie wiem dlaczego i co ja im zrobiłam.



Dom:

W domu nie miałam lekko. Ojciec mnie bił i krzyczał na mnie. Tak jak na matkę i siostrę. Nawet moja siostra trafiła przez niego do szpitala i nie za bardzo słyszy na jedno ucho. Moja babcia zmarła też przez niego, ale nie wiem zbytnio jak to się stało. Moja mama z nim nerwowo nie wytrzymuje. Mnie kiedyś bił po plecach i nerkach przez co się trochę boję, że jak będę starsza to będą mi nerki, że tak powiem nawalać. Ciągle mój tata robi awantury w domu. Jak była moja siostra mała albo ja to nasza mama nas usypiała, a tata wchodził do pokoju i walił drzwiami, że aż się obudziłyśmy. Trace też przez niego znajomych. Miałam koleżankę z klasy, która może nie była święta, ale się kumplowałyśmy. Niestety mój ojciec musiał zrobić awanturę w szkole i na nią nakrzyczał. Jej rodzice i mój ojciec nie pozwalają mi do niej chodzić, a jej do mnie. Z siostrą i mamą się lepiej dogaduje. Boje się, że on zrobi pewnego dnia coś strasznego. Kompletnie ni można się go pozbyć, ponieważ jak moja mama chciała z nim wziąć rozwód to by jeszcze bardziej nie będzie dawał nam spokoju. Dom, w którym mieszkam jest mojej mamy, ale mój tata nie chce się z niego wynieść. Nic nie robi i nie pracuje. Mama pracuje i robi wszystko co jest w domu do zrobienia tak jak moja siostra. Ja też pomagam mamie i siostrze, ale no muszę się uczyć. Boje się go i nie wiem co mam zrobić. Pocieszcie albo coś. A i jeszcze coś - Mój ojciec zawsze chciał mieć dużo kasy, a nie mamy jej dużo to i z tego powodu też robi awantury.

Dlatego piszę bloga, ponieważ chce zapomnieć czasami o moim życiu.



Nata <Przestała ryczeć> - Właśnie pomóżcie, pocieszcie co kolwiek. Mam nadzieję, że mi coś doradzicie.

Naruko - Współczuje Ci. Ryczy.

Nata i Naruko <Łzy w oczach i mówią> - Do zobaczenia pod koniec Września. Sayonara.



Kilka zdjęć:

Znalezione obrazy dla zapytania piórnik naruto yatta
To jest torba z Sasuke. Nie mam jej, ale mam piórnik z tym samym zdjęciem. Tą torbę też chce mieć.

Znalezione obrazy dla zapytania plecak naruto asobi
A to mój plecak i też z Naruto.

Mam też plakat z Naruto i Sailor Moon, przypinki z Naruto i Sailor Moon, zeszyt z Naruto, zakładkę do książki z Sasuke i z jakiegoś anime - Chłopaka z czarnymi włosami i niebieskimi oczami. Biały szal, fioletowa bluzka, granatowa bluzka z zółtymi guzikami i czarne spodnie. Ma siostrę. (Nie wiem jakie to anime). Mam też magazyn Kyaa:

1 komentarz:

  1. Współczuje Ci. Jak ja bym miała takie życie to bym nie przeżyła. A zazdroszcze Ci tego, że masz magazyn Kyaa. Jak mówiłam będę Cię wspierać. O i napisz najpierw ItaSasu. Też lubię ten paring. I może zrób w tym opowiadaniu coś takiego np. Zboczona mafia, której szefem jest Madara, ale mozesz wymyślić coś innego. Pozdrawiam i życzę Ci bardzo dużo weny.

    OdpowiedzUsuń