Piosenki

sobota, 21 listopada 2015

Dialog:

Nata - Witam was. Dziś dodam krótkie, albo długie opisy autorek.

Naruko - Kobieto ty weź się zdecyduj.

Nata - Zamknij się!!

Naruko - Dobra, dobra. <Wychodzi z pokoju>

Nata - W końcu se poszła. OK. Tak więc zapraszam was do czytania.

Nalu - Nata-Sama. List do ciebie przyszedł.

Nata - Kto do mnie napisał.

Nalu - Nie wiem.

Nata - Daj go. <Zabiera list od Nalu i go otwiera. Czyta, czyta i robi wielkie oczy> - Naruto, Natsu i Jio (666 Satan) mnie zapraszają na kolację!!!!!!!

Nalu - Musisz się cieszyć.

Nata - Przygotuj mi ciuchy.

Nalu - Tak jest.




Natara Hitano School by NatariaKaton-Uchiha6Natara Hitano w stroju kpielowym by NatariaKaton-Uchiha6
Imię - Natalia
Ksywka na blogu - Nata
Ksywka po za blogiem - Nati
Wiek - 14 lat (Nie czepiać się wieku)
Co napiszę - Chętnie będę wam pisać ItaSasu z małymi (Może 10%) hetero lub same ItaSasu. Ale mogę też pisać inne paringi z Sasuke.
Czego nie napiszę - Trójkątów (XD)
Ulubiony paring z "Naruto" yaoi - ItaSasu
Nielubiany paring z "Naruto" yaoi - MadaIta i NejiLee
Opis - Jestem nastolatką z głupim życiem, ale potrafiąca cieszyć się każdą chwilą. Niekiedy nieśmiała (A zwłaszcza do chłopaków). Jestem trochę wymagająca, ale tylko dla niektórych. Kocham zwierzaczki. O tak. Mam kota i psa. Lubię yaoi i hetero. Z yaoi wiecie jaki paring lubię, a z hetero lubię NaruHina. Anime zaczęłam oglądać w wieku 7 lat. Wtedy oglądałam Pokemony, Bakugan, Król Szamanów i Naruto na Jetix'sie. Później zaprzestałam oglądania anime, ale w wieku 11 lat zupełnie przypadkiem natknęłam się na Sailor Moon i tak dzięki temu wróciłam do oglądania anime. Więc powróciłam w wieku 12 lat do Naruto, ale bez cenzury. Następnie zaczęłam oglądać Death Note'a, ale stwierdzam, że psychologiczne i detektywistyczne anime mi się nie podobają. Później myślałam nad obejrzeniem Fairy Tail'a i w końcu go obejrzałam. Muszę przyznać, że mi się spodobało i tak jak Naruto oglądam regularnie co tydzień. Bleach'a zaczęłam oglądać niedawno i też mi się podoba. Czytam mangę 666 Satan, ale tłumaczę z angielskiego na polski bo po polsku znalazłam tylko 3 rozdziały. Mimo tych utrudnień 666 Satan (Autorstwa Seishi'ego Kishimoto, czyli brata bliźniaka Masashi'ego Kishimoto twórcy Naruto) bardzo mi się spodobało. Piszę pamiętnik (Z którego przepisywałam kiedy zaczęłam oglądać anime). W moich planach są takie anime jak:
Rave Master (Autorstwa Hiro Mashimy twórcy Fairy Tail'a), Soul Eater, Atak Tytanów, Fullmetal Achemist, Code Geass i wiele innych. Jak znacie jakieś anime z kategorii fantasy, akcja i komedia to pisać i może być trochę romansu. Moje pierwsze ulubione anime to Naruto, drugie Fairy Tail, a trzecie Bleach. Mój ulubiony paring Fairy Tail yaoi to - Zeref x Natsu, a hetero Natsu x Lucy. Z Bleach'a z kategorii yaoi nie mam jeszcze, ale jak obejrzałam jeden z odcinków z momentem jak Ichigo gada coś do Renji'ego za drzwiami klasy. To było dobre. Nie mam nic do Ichigo x Renji lub Renji x Ichigo, a z hetero lubię Ichigo x Orihime. Mam zamiar napisać kolejnego bloga (ale proszę fani yaoi nie gniewać się na mnie, proszę), ale on nie będzie z yaoi. Będzie w nim coś innego. Jeśli yaoistki/yaoiści lubią też hetero zapraszam na niego. Z paringów hetero z Naruto nie lubię SaiIno i wręcz nienawidzę paringu SasuSaku. <A teraz coś od siebie - Ja uważam, że tylko ja lub ktoś z Uchiha pasuję do Sasuke>. Mój następny blog wyjdzie na koniec czerwca 2016. Moja ulubiona postać męska z Naruto - Sasuke, a kobieca  - Hinata. Z Fairy Tail ulubiona postać męska - Natsu (Kiedyś Gray), a kobieca - Lucy. Z Bleach'a ulubiona postać męska - Ichigo, a kobieca - Orihime. Lubię jeździć na konwenty, cosplay'ować, rysować, słuchać muzyki, śpiewać i tańczyć.


Imię - Weronika
Ksywka na blogu - Naruko
Ksywka po za blogiem - Wera
Wiek - 14 lat (Lepiej już nic nie mówcie)
Co napiszę - Najchętniej trójkąciki. Na przykład MadaItaSasu, MadaIzuSasu, MadaObiSasu, IzuObiSasu (XD )
Czego nie napiszę - Ja mogę pisać wszystko. Do wszystkiego się nadaję do yaoi, yuri i hetero.
Ulubiony paring z "Naruto" yaoi - MadaItaSasu
Nielubiany paring z "Naruto" yaoi - SasuNaru/NaruSasu <Ja uważam, że tylko ja pasuję do Naruto>
Opis - Zwariowana otaku. Jestem nieco wymagająca, ale da się mnie lubić. Zniosę wszystko z waszej strony <Myśli - Jak znoszę Natę>. Kocham koty i słodycze. Nie obejdę się bez mojego telefonu. Anime zaczęłam od Pokemonów. Później oglądałam Dragon Ball'a, Green Green, Corpse Party i Boku no Pico. Teraz oglądam Naruto. Moje trzy ulubione anime to - Naruto, Dragon Ball i Corpse Party. Moją ulubiona postać męska z Naruto - Naruto (:3), a kobieca - Sakura, ale lubię też Tenten. Z Dragon Ball'a ulubiona postać męska - Son Goku, a kobieca - Chichi. Z Corpse Party ulubiona postać męska - Yoshiki, a kobieca - Sachiko. Lubię rap i polubiłam to co często wyprawia Killer Bee z Naruto. Nie byłam jeszcze na żadnym konwencie, ale jak tylko zacznę zarabiać to sobie wyjadę razem z Natą. Chciałabym mieć więcej mang niż tylko jedną z Dragon Ball'a. Miałam już 2 chłopaków, ale jednego miałam miesiąc, a ten drugi nie wiem co się z nim ostatnio dzieję. Nata mówi, że może ma inną dziewczynę, ale ja w to nie wierzę. Mam 2 małe kotki, które bardzo kocham. Chcę sobie przefarbować włosy na rudo lub na czarno. Lubię kolor czarny, niebieski oraz fioletowy i właśnie tak się ubieram. Lubię też pomarańczowy, ale mniej. Nie lubię ciągłego powtarzania Hinaty - Naruto-Kun co mnie denerwuję. Chciałabym się przebrać za kogoś z łukiem bo go mam, ale nie wiem za kogo. Nata mi poleca jednego z Gwiezdnych Duchów Lucy, ale ja mówię, że nie będę z siebie robić p******a. Jestem trochę zboczona i mam mózg pełen pomysłów (oczywiście zboczonych) co do tego bloga. Jak znacie jakieś anime z kategorii horror i zboczone to podawać chętnie sobie obejrzę. Nata mi poleciła Elfen Lied oraz Tokyo Ghoul i może sobie je obejrzę. Mama moja nic nie wie, ze oglądam takie rzeczy przez co nie zadręcza mnie pytaniami typu - "Córeczko co tam oglądasz" i mam świety spokój. Często sobie żartuje, że chcę zostać fizykiem, ale raczęj się na niego nie nadaję. Mam fioła na punkcie chłopaków z blond włosami z anime, ale jak żywy to musi mieć ciemne włosy. Czasem o czymś zapominam, ale o zamówieniach na pewno nie zapomnę.

Znalezione obrazy dla zapytania nashi dragneel school



Znalezione obrazy dla zapytania nashi dragneel
Imię - Joanna, Asia
Ksywka na blogu - Nalu, Lucy Uzumaki
Ksywka po za blogiem - Azja
Wiek - 15 lat (Ale młode autorki bloga)
Co napiszę - Paringi mało spotykane - ObiSasu, IzuSasu oraz MadaSasu
Czego nie napiszę - Trójkącików (Od tego jest Naruko)
Ulubiony paring z "Naruto" yaoi - MadaSasu
Nielubiany paring z "Naruto" yaoi - KankuGaa
Opis - Miłą i pomocną dziewczyną jestem. Nigdy nie podnoszę głosu. Lubię japońskie przekąski takie jak mochi. Mam w domu psa. Lubię szyć i robię sobie przebranie na swój pierwszy konwent. Mam chłopaka <Chyba jako jedyna z autorek>. Lubię Naruto, Fairy Tail'a, Bleach'a i wiele innych. Mam szczęście, że poznałam Natę bo mam z kim rozmawiać o Naruto, Fairy Tail'u i Bleach'u. Lubię Kibę i Ino z Naruto oraz ich paring. Z Fairy Tail'a lubię Natsu i Lucy oraz ich paring (Jak Nata), a z yaoi lubię Gray x Natsu. Z Bleach'a lubię Ichigo i Orihime oraz ich paring (Znowu jak Nata), a z yaoi Renji x Ichigo. Lubię jeść. Uwielbiam kolor różowy. Nie lubię z Naruto - Neji'ego i Karin, z Fairy Tail'a - Laxus'a i Lisanny, a z bleach'a Ishidy i Chizuru. Łatwo mnie zranić, ale ostatecznie wybaczam ludziom. Lubię takie kategorie anime jak - fantasy, akcja, komedia, romans i sport. Oglądałam Free i Kuroko no Basket. Często tańczę i jestem cheerleaderką. Czasem sobie pobiegam i jeżdżę też na roweżę. Byłam przewodniczącą klasy w poprzedniej klasie, ale teraz jestem zastępcą. Nie lubię matematyki i innych przedmiotów ścisłych, ale lubię języki i znam ich parę. Jak tylko ma zacząć się WF w szkolę to ja jako pierwsza wybiegam z klasy. Na przedmiotach, których nie lubię się nie zgłaszam, ale staram się być aktywną na lekcjach. Kocham swojego chłopaka, który także jest otaku i często z nim oglądam anime. On także ogląda Naruto jak tylko wychodzi nowy odcinek to oglądamy go razem. Mam wyobraćnię i rysuję własną mangę (sport) (Nikomu nie pokażę).

3 komentarze:

  1. Szczerze to nikogo nie interesuje kim jesteś. Sprawiasz wrażenie małej dziewczynki, która w końcu nie wie czy chce pisać yaoi czy raczej zwierzać się ze swoich mało istotnych problemów życiowych.
    Pozdrawiam
    Mayaka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę polecić Fushigi Yuugi. Fantasy, romans i komedia w jednym. Sama obejrzałam. Spodoba się.

    OdpowiedzUsuń