Piosenki

niedziela, 15 listopada 2015

Odpowiedzi na pytania.

Nata - Cześć. Dziś dodam odpowiedzi na pytania jednej osoby. Daje wam czas na zadawanie mi pytań do 29 Listopada, czyli do dnia, w którym będzie nowe opowiadanie.

Naruko - Ty weź ich nie męcz.

Nata - Urusai!

Naruko - Nie wściekaj się już.

Nata - Na ciebie zawsze będę się wściekać.

Naruko - Nie lubię Cię.

Nata - Na wzajem. Nie ważne już. A 21 Listopada dodam rozdział z opisem moim i moich asystentek. <Wskazuje na Naruko i Lucy Uzumaki>

Naruko - Musimy Ci wymyśleć jakąś ksywkę bo będziemy Cie mylić z Lucy z Fairy Tail'a.

Nata - Ja wymyśle. Jaką lubisz porę roku.

Lucy Uzumaki - Lato.

Nata - Hm... Może Nalu.

Naruko - To mi się kojarzy z paringiem Natsu i Lucy.

Nata - Mi też, ale nie miałam innego pomysłu. Od dziś będziemy Cię nazywać Nalu. OK.

Nalu - OK.

Nata - A teraz pytania i odpowiedzi:

1. Jakie anime oglądałaś jako pierwsze? (Nie wymieniając Muminków)
Odp. Pokemony.

2. Znienawidzone postacie (męska i żeńska) z dwóch twoich ulubionych anime i powiedz dlaczego?
Odp. Męska z Naruto - Hidan - Ponieważ jest strasznym przrąbem. Te jego gadanie o Jashinie. Poprostu go nie lubię.
Żeńska z Naruto - Sakura - Dlaczego jej nie lubię? To proste bo bardzo, ale to bardzo lubię Sasuke. A jak widziałam jak ona go przytula w odcinku 437 Shippudena (który został dodany w ten czwartek) bo został ranny to myślałam, że ją zabiję. I w pierwszej częściu mówiła ciągle Sasuke-Kun. To mnie też denerwowało.
Męska z Fairy Tail'a - Gajeel - Może i jest silny, ale za charakter wręcz go nie lubię.
Żeńska z Fairy Tail'a - Lisanna - Nie lubię jej bo stwierdzam, że już Lucy jest lepszą dziewczyną dla Natsu niż Lisanna.

3. Masz zwierzę w domu? Jak tak to jakie.
Odp. Psa o imieniu Reks i kota, który zachowuje się jak tygrys o imieniu Meszka.

4. Co sądzisz o Yuri?
Odp. Nie mam nic do Yuri, ale tego nie czytam. Poprostu za tym nie przepadam i chyba to jest związane z tym, że jestem dziewczyną. Czasem może sobie coś tam poczytam, ale rzadko. Mam znajomą w szkole, która lubi Yuri i czasem mi pokaże jakieś zdjęcia z Naruto. XD

5. Czytałaś kiedyś Yuri?
Odp. Kidyś czytałam może z trzy opowiadania, ale teraz czytam tylko Yaoi i Hetero.

6. Masz w domu mangi?
Odp. Tak mam 11 mang, ale są mojej siostry i jej czasem podwędzę. I mam (a raczej moja siostra ma) też mangę Akatsukiss, ale jedną. Ja zamieżam też zbierać z Naruto, Bleacha i parę innych.

7. Lubisz hetero to powiedz jakie lubisz paringi z trzech ulubionych anime?
Odp. Z Naruto - NaruHina.
Z Fairy Tail'a - NaLu.
Z Bleach'a - IchiOri.

8. Jakie gatunki anime lubisz?
Odp. Fantasy, akcja, komedia i trochę romansu.

9. Masz chłopaka?
Odp. <Robi dużego rumieńca na twarzy>. Nie i szkoda. Chciałabym mieć. W mojej szkole jest chłopak, który też lubi anime i mangę, i chcę do niego zagadać, ale się wstydzę. Znam jego kuzynkę i może ona mnie z nim zapozna.

10. Jesteś na bieżąco z Naruto? Jak tak to powiedz jak mają na imię dzieci nowych postaci wymieniając ich rodziców.
Odp. Ci powiem, ale wyzwanie mi dałaś. XD. Dobra zaczynam:
Boruto Uzumaki - Syn Naruto Uzumaki'ego i Hinaty Hyuugi,
Himawari Uzumaki - Córka Naruto Uzumaki'ego i Hinaty Hyuugi,
Sarada Uchiha - (Niestety) Córka Sasuke Uchihy i Sakury Haruno,
Mitsuki - Syn Orochimaru i jakieś kobiety (Ale niektórzy mówią, że Kabuto i Orochimaru są razem i ten drugi zmienił płeć i mają syna). XD
Shikadai Nara - Syn Shikamaru Nary i Temari.
Chouchou Akimichi - Córka Chouji'ego Akimichi i Karui.
Inojin Yamanaka - Syn (Niektórzy mówią, że to kosmita. XD) Ino Yamanaki i Sai'a.
Mirai Sarutobi - Córka Asumy Sarutobi i Kurenai Yuuhi.
Metal Lee - Syn Rock'a Lee i prawdopodobnie Tenten.
Jest jeszcze parę innych postaci, ale nie wiem jacy są ich rodzice.


Naruko - Teraz ja. Pytania i odpowiedzi:

1. Jaki lubisz kolor?
Odp. Czarny i fioletowy.

2. Co lubisz jeść?
Odp. Fast foody. XD.

3. Masz zwierzę w domu? Jak tak to jakie.
Odp. Dwa koty. Jeden ma na imię Misiek, a drugi Tygrysek.

4. Masz w domu mangi?
Odp. Tak, ale jedną Dragon Ball'a.

5. Jadłaś kiedyś sushi?
Odp. Tylko raz, ale dobre.

6. Masz rodzeństwo? Jak tak to dziewczynka czy chłopiec.
Odp. Tak mam. Młodszą siostrę.

7. Jakie gatunki anime lubisz?
Odp. Akcja, krwawe, zboczone (XD) i romans.

8. Oglądasz filmy takie jak - Dlaczego ja?
Odp. Tak oglądam.

9. Ile masz lat?
Odp. Tyle samo co Nata, czyli 14.

10. Postawiłaś już sobie ołtarzyk z Naruto i Natsu?
Odp. <Robi dużego rumieńca na twarzy>. Nie bo nie mam miejsca w pokoju. I nie wiedziałam, że weźmię to ktoś na poważnie. Ale chciałabym. XD


Nata - Dobra. To już koniec. Możecie jeszcze mnie pytać o różne rzeczy.

Naruko - Idę kupić deski na zbudowanie ołtarzyka. Wybiega z pokoju.

Nata - Spoko. Nalu masz już stroje na 29 Listopada.

Nalu - Tak mam, ale jeszcze coś do nich dodaje.

Nata - Aha, To dobrze. To pa i 21 Listopada będzie nasz opis, czyli mój, Naruko i Nalu.




Słownik - Urusai! - Zamknij się!
A lato po japońsku to - Natsu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz